2017 – EKONOMIA – 3. ebaluazioa – Dudak VI eta ondoloin

Ieiiii!

Eneko

  • Gabon berriz ere Koro! Badakizu betikoarekin nator, lotara joan aurreko errepasoan murgilduta, azken pistak emango bazenitu lagungarri izango litzateke guretzat! Izan txintxoa koro😉

Ummmmm… Esan zenidan ke me tenías kalada, baina ari naiz pentsatzen nik bai zaitudala kalauta! Egingo dut azken bertsoa… Ordu honetan…

Julene

  • Gabon koro, 12.1.1en nazioarteko diru funtsa eta munduko bankuaren helburuaetan “Estatu kideen truke-tasen eta dibisen parekotasunen egonkortasuna lortzea” ez dut ulertzen

Egonkortasuna lortu nahi da eta horretarako ez dute aldaketa piloa nahi. Dirua trukatzekoan (euros por dólares, libras por euros…) kanbio finko samarra behar da, estable samarra… Ulertzen duzu?

Baina… ná! Ni mirarlo, e?

Betiko norabidean mugituko gara: nombrezitos raros, Letra+Numero, Indizeren bat, Izen hau du ezdakitzein kasutan eta beste haut, berriz, ezdakitzein kasutan… Enekok galdetutakoa oso-osoa ez dut galdetu, baina mota horietako bat bai… 9. gaian, 3tatik bi galdetu ditut oseake… dena ikasi eta kitto! 10.ean, kontzeptu horietako batzuk galdetu ditut, 11n, arrazoiak, klaro, eta itunetako bat… Nik hasi eta zuek osatu beharko duzue itun hori: Ezdakitnongo ituna… Segi bertsoa!

1 puntukoetara pasatuko naiz orain:

  • 7. gaiko ondorio batzuk!
  • 8. gaiko kontzeptu horietako bat. Zer dira? Motak
  • 12. gaiko kritika batzuk… (Maddik ondo asko daki galdera hori!)

Ummmm… Hobe isiltzea ke me emozionooooo! Pa … Bihar arteeeeeee!

Landereñohttps://i2.wp.com/ticmates.wikispaces.com/file/view/profesora.gif/135367919/profesora.gif
Utzi erantzun bat

